ეფექტური სპორტული ბუნება

Alfa Romeo გადადის მოწინავე ჰიბრიდული ტექნოლოგიების ეპოქაში.

Alfa Romeo Tonale plug-in hybrid - Alfa Romeo

ახალი Tonale

მართვის სიამოვნება

Alfa Romeo-ს მართვის სიამოვნება გაუმჯობესებულია ახალი ელექტრიფიცირებული გამოცდილებით.

პერფორმანსი

სპორტული მართვის ადრენალინის გარანტირების შესაძლებლობები, რაც ბრენდის დნმ-ის ნაწილია.

გაზრდილი ეფექტურობა

გამორჩეული დიაპაზონით და გარემოზე ნაკლები ზემოქმედებითა და გაუმჯობესებული ეფექტურობით.

ჰიბრიდი მანქანის ძლიერი მხარე

Alfa Romeo Tonale Hybrid აღჭურვილია 1.5 ლიტრიანი ჰიბრიდული ძრავით, რომელიც პირველად იყენებს ცვლადი გეომეტრიის ტურბინას ბენზინის ბაზაზე. ეს ძრავა აწვდის 240 Nm მაქსიმალურ ბრუნვას მხოლოდ 1500 RPM-ზე და შეუძლია მიაღწიოს მაქსიმალურ სიმძლავრეს 160 HP-ს ერთი შეხედვით. Tonale Hybrid ასევე ხელმისაწვდომია 130 HP ვერსიით.

HYBRID Q4-ის დატენვა

1.3 ლიტრიანი ტურბო ბენზინის ძრავი, რომელიც ამუშავებს Tonale Plug-in Hybrid Q4-ს, უზრუნველყოფს გლუვ რეაგირებას და აჩქარებას, ხოლო ელექტროძრავა გთავაზობთ 90 კვტ პიკური სიმძლავრის გამომუშავებას: ეს კომბინაცია უზრუნველყოფს ჯამურ სიმძლავრეს 280 HP. მართვის სრული დიაპაზონი (ბენზინი + ელექტრო), რომელიც Tonale Plug-in Hybrid Q4-ს შეუძლია დაფაროს 600 კმ-მდე.

How Plug-in Hybrid Charging Works - Alfa Romeo
როგორ დავტენოთ თქვენი მანქანა

სახლში დატენვა

იმის გათვალისწინებით, რომ კერძო მანქანების უმეტესობა გაჩერებულია ღამით, დანამატის ჰიბრიდული მანქანის ბატარეის დატენვა სახლში საშინაო ელექტრომომარაგებით სასარგებლოა მათთვის, ვისაც მანქანა სჭირდება მომდევნო დღისით.

WALL BOX-ის ინსტალირება

Free2move eSolutions გთავაზობთ პროფესიონალურ ინსტალაციის სერვისს, სახელმწიფოს მიერ მიღებული კრიტერიუმების შესაბამისად. თქვენ შეგიძლიათ დააინსტალიროთ თქვენი easyWallbox ან eProWallbox ოთხ ეტაპად.

Public charging of hybrid cars - Alfa Romeo
როგორ უნდა დატენოთ თქვენი მანქანა

საჯარო ადგილას დატენვა

საჯარო დამტენი სადგურების გამოყენება სულ უფრო ხელმისაწვდომი ხდება, რადგან დამტენი ქსელი მუდმივად ფართოვდება. ბატარეის სრული დატენვა შესაძლებელია მხოლოდ 2,5 საათში.

My Alfa Connect application – Alfa Romeo

ჩემს ALFA-სთან კავშირი*

My Alfa Connect აპლიკაციით, შეგიძლიათ თქვენი Alfa Romeo-ს ყველა დაკავშირებულ სერვისზე წვდომა. თქვენ შეგიძლიათ დაგეგმოთ თქვენი შემდეგი მოგზაურობა ავტომობილით და თქვენს მდებარეობასთან უახლოესი დამტენი სადგურის მდებარეობით. გარდა ამისა, თქვენ შეგიძლიათ მარტივად შეხვიდეთ eSolutions Charging აპზე და მართოთ თქვენი სახლის Wallbox დისტანციურად.

      

 

* 2023 წლის 1 მაისიდან შეკვეთილი ყველა ახალი ავტომობილისთვის, My Assistant შედის Connect ONE პაკეტში, რომლის ფასიც შედის მანქანის ფასში. ჩემი პულტი, ჩემი მანქანა, ჩემი ნავიგაცია და ჩემი eCharge გახდება Connect PLUS, რომელსაც სჭირდება კონკრეტული კლიენტებისგან გამოწერა. Connect PLUS ხელმისაწვდომია დამატებითი საფასურის გარეშე პირველი 6 თვის განმავლობაში, გარანტიის დაწყების დღიდან. ჩემი გაფრთხილება და ჩემი Wi-Fi არ შეიცვლება.

პასუხისმგებლობის უარყოფა

სურათები საჩვენებელია და მხოლოდ საილუსტრაციო დანიშნულება აქვს. ნაჩვენები ფერები და დეტალები შეიძლება არ იყოს ხელმისაწვდომი ან შეიძლება განსხვავდებოდეს, როდესაც მანქანა ხელმისაწვდომი იქნება, მაგალითად ტექნიკური და/ან წარმოების და/ან კომერციული მიზეზების გამო. ზოგიერთ სურათზე შეიძლება ნაჩვენები იყოს აქსესუარები და/ან აღჭურვილობა, რომლებიც არ არის სტანდარტული და როდესაც მანქანა ხელმისაწვდომი იქნება, დასჭირდება დამატებითი გადასახადის გადახდა.

საწვავის მოხმარება Alfa Romeo Tonale Hybrid MHEV დიაპაზონი (ლ/100 კმ): 6,3-5,6; CO₂ ემისია (გ/კმ): 144 -127. ტიპის დამტკიცების მნიშვნელობები განისაზღვრება WLTP კომბინირებული ციკლის საფუძველზე, ჰომოლოგირებული 26.05.2022. მითითებული მნიშვნელობები შედარებითი მიზნებისთვისაა.

საწვავის კომბინირებული მოხმარება Tonale Plug-in Hybrid Q4 დიაპაზონი (ლ/100 კმ): 1,4 – 1,1; კომბინირებული ენერგიის მოხმარება (კვტ/სთ/100კმ): 18,7 – 16,8; CO2 გამონაბოლქვი (გ/კმ): 33-26. 82 კმ-მდე სრული ელექტრო დიაპაზონი მოხსენიებულია ურბანულ ციკლზე. მართვის სრული დიაპაზონი არის სრული შესაძლო დიაპაზონი, რომელიც მიღწეულია ბენზინის ავტონომიის შერევით სრულ ელექტრო ავტონომიასთან ქალაქის მართვის სტილში. ტიპის დამტკიცების მნიშვნელობები განისაზღვრება WLTP ციკლის საფუძველზე, ჰომოლოგირებული 4.11.2022. მითითებული მნიშვნელობები შედარებითი მიზნებისთვისაა. საწვავის მოხმარება, CO2 გამონაბოლქვი და დიაპაზონის მაჩვენებლები შეიძლება განსხვავდებოდეს გამოყენების ფაქტობრივი პირობებისა და სხვადასხვა ფაქტორების მიხედვით, როგორიცაა: დატენვის სიხშირე, მართვის სტილი, სიჩქარე, სპეციფიკური აღჭურვილობა, ვარიანტები, საბურავების ფორმატი, გარე ტემპერატურა და თერმული კომფორტი მანქანაში.

გამოთვალეთ თქვენი დანაზოგი

ახალი Alfa Romeo TonalePlug-in Hybrid Q4-ის არჩევა დაგეხმარებათ ფულის დაზოგვაში. გამოიყენეთ ინსტრუმენტი მანქანის დატენვის ღირებულების გამოსათვლელად და თქვენი წლიური დანაზოგის გასარკვევად

თქვენი მოგზაუობა
კვირის დღე
ყოველდღიური საშუალო რაოდენობა
40
მოსალოდნელია ნ. გადასახადები დღეში
1
მიუთითეთ თქვენი ჩვეული მოგზაურობის ტიპი:
ურბანული შერეული
მოგზაურობის საშუალო ტიპი
შაბათ-კვირა
ყოველდღიური საშუალო რაოდენობა
100
მიუთითეთ რომელ გზაზე მოძრაობთ ძირითადად
2
ურბანული შერეული
Tonale Plug-in Hybrid Q4-ის ხარჯები
საწვავის ფასი
0.20
ელექტრული
1
შენი მანქანის ხარჯები
საწვავის ეფექურობა
6
საწვავის ფასი
1.982
შენი დანახარჯები
ელექტრული მართვა
პასუხისმგებლობის უარყოფა

სიმულატორი იძლევა ეკონომიური დანაზოგის წმინდა ინდიკატურ შეფასებას, რომელიც პოტენციურად მიიღწევა Tonale Plug-in Hybrid Q4-ის არჩევით მომხმარებლის ამჟამინდელ თერმოძრავიან მანქანასთან შედარებით; სიმულატორით მიღებული შეფასება არავითარ შემთხვევაში არ არის რეალური დანაზოგის გარანტია. სიმულატორზე არსებული Tonale Plug-in Hybrid Q4-ის საწვავის და ენერგიის მოხმარების ჰომოლოგაციის მნიშვნელობები ეფუძნება WLTP პროცედურას მოქმედი კანონმდებლობის მიხედვით (რეგულაცია (EU) 2018/1832). ეს მნიშვნელობები მითითებულია სხვადასხვა სატრანსპორტო საშუალებების მონაცემების შედარების დასაშვებად და შეიძლება არ იყოს რეალური მოხმარების მნიშვნელობების წარმომადგენლობა, რომლებიც დამოკიდებულია მრავალ ფაქტორზე, როგორიცაა, მაგალითად, მართვის სტილი, მარშრუტი, ამინდი და გზა. სატრანსპორტო საშუალების პირობები, მდგომარეობა, გამოყენების მეთოდები და აღჭურვილობა და ა.შ. მონაცემები, რომლებიც ეხება კილომეტრების რაოდენობას, მარშრუტის ტიპს, საწვავის ღირებულებას და დასრულებული ელექტრო დამუხტვის რაოდენობას, მომხმარებლის მიერ დამოუკიდებლად შეიყვანება სიმულატორში და FCA-ში. სიმულატორით მიღებული ეკონომიკური დანაზოგის შეფასება შეიძლება განსხვავდებოდეს, თუნდაც მნიშვნელოვნად, მრავალი ფაქტორის მიხედვით, როგორიცაა, მაგალითად, მართვის სტილი და პირობები, მარშრუტის ტიპი, კლიმატური პირობები, სამგზავრო განყოფილების კონდიცირება, მანქანის მდგომარეობა, ბატარეა. დატენვის ხარისხი და ა.შ. ამიტომ, FCA არ იღებს პასუხისმგებლობას სიმულატორით გამოთვლილი პოტენციური ეკონომიკური დანაზოგის შეფასების სიზუსტეზე და სანდოობაზე. სიმულატორი ითვალისწინებს წელიწადს, რომელიც შედგება 350 დღისგან, საიდანაც კვირაში 250 დღე და შაბათ-კვირის 100 დღე, ასევე ითვალისწინებს ავტომობილის გამოუყენებლობის 15 დღეს. FCA არ არის პასუხისმგებელი რაიმე გადაწყვეტილებაზე Tonale Plug-in Hybrid Q4-ის მომხმარებლებისგან შეძენის შესახებ სიმულატორის მიერ მოწოდებული შედეგების საფუძველზე ან ნებისმიერ შემთხვევაში Tonale Plug-in Hybrid Q4-ის შესახებ იმავე მოწოდებული ინფორმაციის შესახებ.

შეკითხვება

ყველაფერი რაც უნდა იცოდე ჰიბრიდ მანქანებზე

ტექნოლოგია

 

Alfa Romeo შემოდის ჰიბრიდული ტექნოლოგიების სამყაროში Tonale Hybrid-ით და ახალი Tonale Plug-in Hybrid Q4-ით.

Alfa Romeo ახლა უყურებს მომავალს Tonale Hybrid-ის და ახალი Tonale Plug-in Hybrid Q4-ის მეშვეობით. ბრენდის ორი პირველი ჰიბრიდული მოდელი წარმოადგენს ახალ თავს მის ისტორიაში: იგი საკულტო ხაზები და ეფექტური სპორტულობის ინოვაციური იდეაა.

ჰიბრიდი ნიშნავს ერთზე მეტი ენერგიის წყაროს გამოყენებას ახალი ეფექტური მართვის გამოცდილებისთვის. შედეგი არის საწვავის ეკონომია დაბალი გამონაბოლქვი.

SUV არის შემოკლებული ტერმინი Sports Utility Vehicle-ისთვის: ამ ტიპის მანქანა უზრუნველყოფს უფრო ამაღლებულ პოზიციას მართვისთვის, ვიდრე სხვა მანქანები. ჰიბრიდული ჯიპის შემთხვევაში, თქვენ იგრძნობთ ტრადიციულ წვის ძრავის ძალას, რომელიც იკვებება ბენზინით, რომელიც მუშაობს ელექტროძრავასთან ერთად.

ჰიბრიდული მანქანა აერთიანებს ტრადიციულ წვის ძრავას ელექტროძრავის ძალასთან. რეგენერაციული დამუხრუჭების ტექნოლოგიით, მათ ასევე შეუძლიათ დატენონ ბატარეა მართვის დროს, აითვისონ ენერგია შენელებისგან.

• ICE: შიდა წვის ძრავა (შიდა წვის ძრავა) არის ტრადიციული თერმული ენერგიის ძრავა (ბენზინი, დიზელი და ა.შ.), რომელშიც საწვავის წვა გააქტიურებულია ოქსიდიზატორის (ჩვეულებრივ ჰაერის) მეშვეობით, რომელიც სითხის მოძრაობის წრის განუყოფელი ნაწილია.​

• MHEV: ეს ტიპი გთავაზობთ შიდა წვის ძრავისა და ელექტროძრავის კომბინაციას, როგორიცაა Alfa Romeo Tonale Hybrid. ბატარეა იტენება შიდა წვის ძრავით და რეგენერაციული დამუხრუჭებით. Alfa Romeo Tonale Hybrid-ზე, ბატარეის დამუხტვისას, ეს ჰიბრიდული ტექნოლოგია საშუალებას იძლევა რამდენიმე მანევრის გატარებას სრული ელექტრო რეჟიმში.

• HEV: შიდა წვის ძრავა და ელექტროძრავა კომბინირებული. ბატარეა იტენება შიდა წვის ძრავით და რეგენერაციული დამუხრუჭებით. ბატარეის ფუნქციონირება იძლევა მოკლე მგზავრობის საშუალებას ელექტრო რეჟიმში.

• Plug-in Hybrid: ეს ტიპი გთავაზობთ შიდა წვის ძრავისა და ელექტროძრავის კომბინაციას, როგორიცაა Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4. ბატარეა ასევე იტენება გარე წყაროდან (დამუხტვის სოკეტიდან) და რეგენერაციული დამუხრუჭებით. Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4-ზე ბატარეის ფუნქციონირება იძლევა 80 კმ-მდე მგზავრობის საშუალებას ურბანული ელექტრომობილების დიაპაზონში.​

• BEV: წევა უზრუნველყოფილია ექსკლუზიურად ელექტროძრავით. მართვა არის ელექტრო და დამუხტვა მიიღწევა მხოლოდ გარე წყაროს და რეგენერაციული დამუხრუჭების მეშვეობით.

• REEV: აქვს პატარა ბენზინზე მომუშავე გენერატორი ბატარეის დატენვისთვის და გაფართოებული დიაპაზონის დასაშვებად, როდესაც ბატარეის დონე დაბალია.

Plug-In Hybrid არის ერთ-ერთი საუკეთესო გამოსავალი შიდა წვის ძრავის (ICE) და ელექტროძრავის კომბინირებული გამოყენების სიძლიერის გამოსაყენებლად. გარდა ამისა, ჰიბრიდულ სამყაროში, Plug-In Hybrid უზრუნველყოფს ოპტიმალურ ბალანსს ელექტრო დიაპაზონს, დატენვის დროს, საწვავის ეკონომიას, მართვის უნარსა და შესრულებას შორის.

Plug-In ჰიბრიდული მანქანები გვთავაზობენ ელექტრო მანქანების ბევრ უპირატესობას, როგორიცაა დაბალი ოპერაციული ხარჯები, ნულოვანი გამონაბოლქვი სუფთა ელექტრული მართვის შემთხვევაში, ამასთან, უზრუნველყოფენ ჩვეულებრივი წვის ძრავის მოქნილობას გრძელი მგზავრობისას, აუცილებლობის გარეშე. წვის ძრავისა და ელექტროძრავის კომბინაცია ასევე საშუალებას აძლევს მანქანას მიაწოდოს ბრუნვისა და მუშაობის უფრო მაღალი დონე, ვიდრე ჩვეულებრივი უფრო დიდი მოცულობის ძრავები. Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4 წარმოადგენს მოწინავე გადაწყვეტას, რომელიც გაზრდის ეფექტურობასა და მართვის კომფორტს საოპერაციო ხარჯების შემცირების და თერმოძრავიანი მანქანების შედარებით დაბალი გამონაბოლქვის შემცირებით. გარდა ამისა, სადაც ეს შესაძლებელია, შეგიძლიათ ისარგებლოთ საგადასახადო შეღავათებით, როგორიცაა შემცირებული საგზაო გადასახადი.

დატენვა

დროის დიაპაზონი იქნება დაახლოებით 2,5 საათი, როდესაც იყენებთ ელექტროენერგიის განახლებას (easyWallbox 7,4 კვტ-მდე ან საჯარო დამტენი სადგური).

მანქანის საინფორმაციო სისტემის ან My Alfa Connect მობილური აპლიკაციის მეშვეობით. სახლში ინდივიდუალური დამუხტვის დროს, თქვენ გექნებათ შესაძლებლობა დააყენოთ დატენვის სასურველი დრო (მაგალითად ღამით) და აირჩიოთ დატენვის პროგრამის სიმძლავრის დონე საინფორმაციო სისტემაში გამოყოფილი განყოფილების მეშვეობით.

ICE ძრავა (შიდა წვის ძრავა) ავტომატურად ჩაირთვება გზაზე მოძრაობის გარანტირებისთვის. სისტემა შექმნილია იმისთვის, რომ გარანტირებული იყოს დამუხტვის მინიმალური დონე Q4 მუშაობის უზრუნველსაყოფად.

ბატარეები შექმნილია იმისთვის, რომ გამართულად მუშაობდეს წლის ყველა საშუალო ტემპერატურაზე. ავტონომია შეიძლება შემცირდეს იმის მიხედვით, თუ როგორ ექვემდებარება მანქანის ძალიან თბილ ტემპერატურას ძალიან დიდი ხნის განმავლობაში, რადგან ენერგია გამოიყენება ბატარეების გასაგრილებლად. ანალოგიურად, ძალიან დაბალი ტემპერატურის შემთხვევაში, ავტონომია შემცირდება, რადგან ენერგია გამოყენებული იქნება ბატარეების გასათბობად.

ავტომობილი დაიტენება მართვის დროს ან გარე დენის განყოფილებასთან მიერთებით.

Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4 ბატარეას დამუხტავს შემდეგი გზით:

1- რეგენერაციული დამუხრუჭება: ის გარდაქმნის ავტომობილის კინეტიკურ ენერგიას ელექტრო ენერგიად და იყენებს მას ბატარეის დასატენად, ნაცვლად იმისა, რომ დახარჯოს როგორც თერმული ენერგია, როგორც ჩვეულებრივი ICE მუხრუჭებით. ელექტროძრავები მოიხმარენ ენერგიას მოძრაობის უზრუნველსაყოფად. როდესაც ეს მოძრაობა აღარ არის საჭირო (მაგალითად, შენელების ფაზაში), დამუხრუჭების ძალა გამოიყენება ძრავის მოქმედების შესაცვლელად და წარმოქმნის ელექტროენერგიას. პროცესი ცნობილია როგორც რეგენერაციული დამუხრუჭება და გამომუშავებული ელექტროენერგია შეიძლება გადაეგზავნოს ბატარეას. სწორ პირობებში ელექტრომობილის ავტონომია შეიძლება გაიზარდოს 10%-ზე მეტით, რეგენერირებული ელექტროენერგიის შეგროვების გამო.

2- E-Save მართვის რეჟიმი: ამ რეჟიმის დაყენებით, სისტემა შეინარჩუნებს ბატარეას განსაზღვრულ დატენვის დონეზე, ან შეუძლია დატენოს ბატარეა დადგენილ ზღურბლამდე.

 

Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4 აღჭურვილი იქნება შიდა დამტენის კაბელით (ე.წ. Mode 2), რომელიც დაუკავშირდება ავტომობილის ტიპის 2 სოკეტს. ეს ნიშნავს, რომ თქვენ შეძლებთ მანქანის დამუხტვას სახლის ავტოფარეხიდან ან სახლში, თუ გარე ბუდე არსებობს. ბორტ დამტენი გარდაქმნის ალტერნატიულ დენს პირდაპირ დენად დასატენად. საინფორმაციო გასართობი ინტერფეისის ან შესაბამისი My Alfa Connect აპლიკაციის მეშვეობით, რომლის ჩამოტვირთვასაც შეძლებთ თქვენს სმარტფონზე, შესაძლებელი იქნება დატენვის დროისა და მაქსიმალური დენის ზღვრის დაყენება, რომელიც გჭირდებათ თქვენი სახლის სისტემიდან. უფრო სწრაფი დამუხტვისთვის, თქვენ გექნებათ შესაძლებლობა დააინსტალიროთ შიდა კედლის ყუთი, სახელწოდებით easyWallbox, რომელიც უფრო სწრაფად იტენება, ვიდრე ჩვეულებრივი სოკეტი. უფრო მძლავრი და სწრაფი დატენვისთვის, თქვენ ასევე შეგიძლიათ დააინსტალიროთ eProWallbox, კედლის ყუთი, რომელიც მუშაობს 22 კვტ-მდე.

• სტანდარტული: სახლის დამტენი კაბელი. Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4 უკვე აღჭურვილია სტანდარტული შიდა დამტენის კაბელით, რომელიც შეიძლება დაერთოს ნებისმიერ საყოფაცხოვრებო სოკეტთან.

• სურვილისამებრ: მაღალი სიჩქარის დამტენი კაბელი. ტიპის 3 დამტენი კაბელი, რომელიც საშუალებას გაძლევთ დატენოთ მანქანა საჯარო დატენვის სვეტიდან და eProWallbox-დან.